Alla inlägg den 8 juni 2017

Av Axna - 8 juni 2017 20:30

Fick helt plötsligt väldigt kraftig yrsel och började kallsvettas igår vid 16-tiden och det var riktigt läskigt. Sov en timme och när jag vaknade hade jag fortfarande kraftig yrsel. Ringde jobbet och sjukanmälde mig (skulle jobbat natt)  och gick ner åt. Gick sedan la mig och sov några timmar. Hade yrsel kvar när jag vaknade, men det kändes lite bättre. Men kroppen kändes konstig!


Idag när jag vaknade var yrsel kvar men inte så kraftigt. Men kroppen kännes fortfarande konstig och jag ringde nyss till jobbet och meddelade att jag kan inte jobba inatt heller.


Hatar att sjukanmäla mig ifrån jobbet då jag vet att det är väldigt svårt att få in folk, speciellt till natten. Känns som man sviker sina arbetskamrater.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards